Back on track! - Reisverslag uit Batemans Bay, Australië van Stefanie Demoitie - WaarBenJij.nu Back on track! - Reisverslag uit Batemans Bay, Australië van Stefanie Demoitie - WaarBenJij.nu

Back on track!

Door: Stefanie

Blijf op de hoogte en volg Stefanie

07 Januari 2015 | Australië, Batemans Bay

Lieve familie en vrienden,

We hopen dat jullie de feestdagen en oud en nieuw zonder kleerscheuren door zijn gekomen! Wij wel in ieder geval! Het vuurwerk met oud en nieuw bij de Harbour Bridge was echt fantastisch zoals jullie misschien hebben kunnen zien op tv. We zijn erg vroeg opgestaan om een goed plekje in een park te hebben. We waren rond 12 uur 's middags bij de ingang van het park, om vervolgens nog 2 uur in de rij te staan. De meeste goeie plekjes waren dus toen wij eindelijk binnenkwamen al weg.. Uiteindelijk hebben we het toch erg goed kunnen zien, omdat het vuurwerk op verschillende plekken de lucht in gaat. Na oud en nieuw hebben we nog lekker een paar dagen rustig aan gedaan en genoten van het luxe appartement. We hebben ook nog even een auto gekocht, zodat we lekker kunnen rond crossen. Marc slaapt in de auto (als je de achterbank inklapt kunnen er twee mensen liggen!) en Lil en ik slapen in de tent, een hele beleving.
Op dit moment staan we op een camping in Batemans Bay, dat ligt iets onder Sydney. We gaan de komende drie weken naar Melbourne en via The Great Ocean Road naar Adelaide (misschien verder).
Het is hier nog steeds ontzettend leuk en we zien prachtige plekken. Voorlopig houden we dit nog wel even vol! De foto's volgen:).

Heel veel liefs,

Marc, Lillian en Steef

• 07 Januari 2015 - 07:56

Yvonne:

Ja, We hebben alles gevolgd. Live streaming tv, wat een wonder toch! Het vuurwerk was inderdaad fantastisch! Nu lekker op pad met jullie auto. Pas op richting Adelaide hè, maar dat zullen jullie wel in de gaten houden. Mooie foto's weer op Facebook. Have functie! Xx

• 08 Januari 2015 - 15:09

Opa En Oma Zieltjens:

weer een leuk verslag, vinden wij fijn! Ook wij hebben 't prachtige vuurwerk gezien bij Harbour Bridge!, En.... we hebben jullie laatste foto's bekeken, wat zijn jullie toch 'n boffers, ga lekker zo door! Liefs voor alle 3. o&o

• 08 Januari 2015 - 22:44

Ada:

Ik vond het heel speciaal het vuurwerk op tv te zien en te weten dat jullie daar waren!!!! Leuk dat je vriendin er nu is Steef. Geweldig jullie ervaringen, neemt niemand jullie meer af. Lieve groet, Ada