Christmas at Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Stefanie Demoitie - WaarBenJij.nu Christmas at Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Stefanie Demoitie - WaarBenJij.nu

Christmas at Sydney!

Door: Marc en Steef

Blijf op de hoogte en volg Stefanie

25 December 2014 | Australië, Sydney

Lieve allemaal,

First of all, merry christmas and a happy newyear!
Na 2,5 week Cairns zijn we weer terug in Sydney voor kerst en oud en nieuw:)! We hebben een prachtig appartement net buiten de stad met conciërge, zwembad, gym en een heel winkelcentrum onder het complex. We zullen ons hier de komende dagen dus wel vermaken! Als klap op de vuurpijl komt Steef's vriendin Lillian overmorgen aan, we kunnen niet wachten!
Hopelijk kunnen we snel een auto kopen, dan gaan we begin januari de Great Ocean road doen en richting Adelaide.

Cairns was trouwens geweldig! We hebben 2,5 week in The Reef Backpackers gezeten met super gezellige mensen! Hier hebben we vooral rustig aan gedaan. We zijn veel uitgeweest, nog meer sushi gegeten en liters goon gedronken. Goon is goedkope wijn, wat eigenlijk niet eens wijn mag heten, aangezien bij overmatig drank gebruik ons budget het liet afweten ;).

Binnenkort meer dus tot dan! Iedereen veel plezier de komende dagen, we denken aan jullie!

Liefs van ons

• 25 December 2014 - 07:32

Ada:

Jullie ook hele fijne dagen en de beste wensen!

• 25 December 2014 - 12:05

Opa & Oma Z.:

Wat hebben jullie 't heerlijk! We wensen je 'n gelukkig Kerstfeest toe en 'n spetterende jaarwisseling. Voor 2015: Veel geluk allebei en natuurlijk, een prachtig jaar! Liefs van o&o

• 25 December 2014 - 12:09

Yvonne:

Ha lieverds, ja we missen jullie hier met Kerst! Hopelijk maken jullie er ook wat van en veel plezier met Lilian. Succes met die auto! Dikke knuf voor allebei

• 25 December 2014 - 23:06

Jacqueline:

Wij wensen jullie hele fijne kerstdagen toe en een ontzettend fijne jaarwisseling,
    Liefs fam.Pepe

• 27 December 2014 - 07:08

Betty Van Der Wal:

Zo te lezen vermaken jullie zich opperbest wat ook de bedoeling is beetje laat maar nog hele fijne dagen en een goed 2015 en geniet beide.groetjes

• 30 December 2014 - 16:49

Ans Gouwerok:

Lieve Steef en Mark natuurlijk
    Wat we op de foto's zien ziet er top uit. Wij wensen jullie een te gekke oudejaarsavond en een top 2015 heel veel spannende en fijne momenten en een goede reis Liefs Aat en Ans.