We zijn aangekomen!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Stefanie Demoitie - WaarBenJij.nu We zijn aangekomen!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Stefanie Demoitie - WaarBenJij.nu

We zijn aangekomen!!

Door: Stefanie

Blijf op de hoogte en volg Stefanie

07 November 2014 | Australië, Sydney

Lieve familie en vrienden,

We zijn inmiddels al twee dagen in Australië en eigenlijk alleen maar bezig geweest met zaken op orde brengen. Na de bankrekening, simkaarten, verzekeringen en tax nummers hebben we vandaag onze laatste grote klus afgehandeld: DE camper ophalen! Nadat we deze opgehaald hadden hebben we vervolgens uren rond Sydney gereden, omdat het allemaal niet zo mee zat. Uiteindelijk zijn we er maar dwars doorheen gereden, en dat zonder schade!

Vanaf morgen hebben we eindelijk tijd om bij te komen van de vlucht (die overigens vreselijk was! Denk aan: benen in nekken en vijf verschillende vliegtuigmaaltijden)
We hebben in die twee dagen wel al iets kunnen zien van Sydney! Wat is dat een mooie stad zeg. Ook hebben we tijdens onze stop met het vliegtuig rondgekeken in Taipei (Taiwan). We hebben daar ontzettend veel gelopen (in rondjes, Marc wist de weg) en uiteindelijk heerlijk Dim Sum gegeten bij een heel bekend restaurantje met een Michelin ster. 's Avonds zijn we naar de nacht markt geweest waar je duizenden soorten meurend eten kunt kopen.

Vanaf morgen gaan we met de camper langs de oostkust rijden. Onze eerste stop zal Whale Beach zijn, waar een groep dolfijnen schijnt te leven! We zijn erg benieuwd:)

Meer info en foto's volgen later!

Heel veel liefs,

Marc en Steef

• 07 November 2014 - 10:34

Rick Groen:

Leuk om te lezen! Mooi dat alles geregeld is en geniet van de reis!

• 07 November 2014 - 12:54

Betty:

Heel erg leuk om wat van jullie te lezen en nu gaan genieten ga jullie volgen dikke kus xxxxx

• 07 November 2014 - 13:05

Yvonne Groen:

O, wat fijn dat jullie in de lucht zijn! We hebben elkaar al even gesproken gelukkig, maar ik hoop dat we hier al jullie avonturen kunnen gaan lezen en zien. Lieverds, geniet! Xx

• 07 November 2014 - 13:16

Ada Knijn:

Zo ver weg en toch zo dichtbij, heerlijk zo mee te reizen met jullie! X x

• 07 November 2014 - 13:27

Daphne Nekkers:

Wow wat ontzettend leuk om te horen! Geniet ervan en kijk uit naar alle mooie foto's en verhalen. Liefs, Daphne

• 07 November 2014 - 15:03

Opa & Oma Zieltjens:

+Wat fijn, hierdoor gaan we heel veel dingen met jullie mee beleven, en vast ook mooie foto's zien! En Stefanie.... zo gaan we jou ook leren kennen. Liefs, en 'n heerlijke tijd allebei o%O

• 07 November 2014 - 16:44

Lillian:

Leuk om jullie zo te volgen!! Heel veel plezier guys, ben benieuwd naar het volgende verhaal!

• 07 November 2014 - 20:05

Minke:

Super leuk! Veel plezier met alle ontdekkingen ;)
    Groetjes Minke

• 08 November 2014 - 21:30

Judith:

wat een dagen nu gaan genieten van jullie reis

• 09 November 2014 - 22:45

Renate:

Jullie lange reis klinkt nu al heel spannend. Ben benieuwd of jullie ook nog kangoeroes en koalaberen gaan ontmoeten...
    Enjoy the long trip!! Xx